torsdag 11 mars 2010

Litet brev till barnbarnen ...

Tartagal Påsklördag ...

Lilla Älskade Anna - Lilla Älskade Maria!

Mycken, mycken tack för brevet Anna lilla. Det var många krokar och säger mycket om vilket tålamod Du måste ha - som suttit och gjort dem alla -.

Det ska bli spännande att se Din handstil när Du blir stor.

Tack mormors lilla Maria för hälsningen om att jag ska vara snäll mot Karlote (katten). Du vet inte hur mycket Karlote tycker om mormor, hon t.om. följer mej till dasset ..., springer och fjantar sig och lägger sig där jag ska gå för att jag ska killa henne med foten!

Hoppas att Ni har det trevligt under påsken.

Mormor har inga strumpor och det är rysligt snålkallt så mormor sitter inomhus och skriver.

Tänkte skriva ett brev till Er pappa och och tala om för honom hur glad jag är att han är Er pappa och min fine måg, men jag är rädd att mamma bryter brevet och smygläser det.

Viiiiissssska det i pappas öra, Maria!

Pussar och kramar från mormor!

Inga kommentarer: